maandag 23 januari 2012

Ochtendhumeur? Dat had hij eerder nooit.

De dag begon met een boze, verdrietige Tim die niet naar school wilde. Hoofdpijn, buikpijn, zeer been en op school werd hij toch alleen maar gepest. Dat laatste heb ik maar gauw gerelativeerd. Voor de rest toch maar even voor alle zekerheid zijn temperatuur gemeten. (Ik hoop dat ik koorts heb, dan hoef ik niet naar school) geen koorts, dus wel naar school. Zijn humeur klaarde gelijk op, zat lekker te babbelen aan de ontbijttafel.
Uit school viel de pijn wel mee. Rustig zittend op de bank en op zijn kamer gespeeld. Nog even bijna tranen want hij wilde mee naar de winkels maar hij wilde ook thuis blijven. Kiezen is soms moeilijk. Uiteindelijk thuisgebleven.
Zelf had ik na school een goed gesprek met zijn juf. De plaats waar hij zit (niet naast een vriendje), de aanpak rond het buitenspelen en mijn onvrede over de gymmeester zijn aan bod gekomen.

Vanavond kwam Tim weer uit bed, hinkend op 1 been de trap af.... Brrrrr. Nog maar eens gezegd dat hij dan beter even kan roepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten